Ouderwetse kwaliteit in een moderne jas

Ondanks dat iedereen verschillend is en iedere klant een andere verwachting heeft met betrekking tot het hypotheekadvies, is het opvallend te zien dat iedereen verlangt naar ouderwetse kwaliteit. Een adviseur die op een rustige manier uitlegt wat de verschillen zijn tussen de hypotheekvormen en de geldgevers. Die je meeneemt in de financieringsbehoefte en duidelijk aangeeft waar er mogelijkheden zijn, maar ook waar de onmogelijkheden zitten. En een adviseur die niet direct een nota stuurt na het eerste gesprek.

Van schoenendoos tot moderne app

Sommige klanten vinden het heerlijk om met een schoenendoos met documenten langs te komen. Ze openen bijvoorbeeld pas het pensioenoverzicht bij ons aan tafel om samen dit overzicht door te nemen. Anderen loggen met hun DigiD in bij www.mijnpensioenoverzicht.nl en uploaden dit rechtstreeks in hun digitale hypotheekdossier. Voor de liefhebbers gaat Bèta Financiële Diensten nu weer een stapje verder. Met de app van Bèta Financiële Diensten is het mogelijk realtime je hypotheekdossier te volgen, kan je van documenten een foto maken en deze uploaden en is het bijvoorbeeld altijd mogelijk je hypotheekofferte en je verzekeringspolissen te bekijken.

Bèta Financiële Diensten maakt op deze manier handig gebruik van de huidige moderne techniek in combinatie met ouderwetse advieskwaliteit.

Bent u nieuwsgierig naar uw mogelijkheden, neem contact op voor een helder advies van ouderwetse kwaliteit. Het eerste gesprek is op de kosten van Bèta. Bel 023-8 200 300 en maak een vrijblijvende afspraak.

Bas Wassenberg

Plaats een reactie